Dzięki ostatnim doniesieniom wiemy, że na konsolach Microsoftu zobaczymy efekty działania AMD FidelityFX Super Resolution, jednakże możemy podejrzewać, że Phil Spencer planuje zaoferować graczom i deweloperom rozwiązanie dedykowane wyłącznie urządzeniom wspieranym przez amerykańskie przedsiębiorstwo.
Microsoft poszukuje pracowników, którzy zajmą się zapewnieniem najwyższej jakości rozgrywki:
„Zespół ds. grafiki poszukuje pełnych pasji programistów, którzy pomogą dostarczyć twórcom gier AAA najnowocześniejszych rozwiązań GPU w konsolach Xbox i Windows. Dołącz do naszego rosnącego zespołu utalentowanych kobiet i mężczyzn w naszej wspólnej misji, której celem jest zapewnienie, by wszystkie gry działały pięknie w najwyższych rozdzielczościach i z najwyższą liczbą klatek na sekundę”.
Szybko dostrzeżono, że informacja dotycząca „najwyższych rozdzielczości” i „najwyższej liczby klatek na sekundę” nawiązuje między innymi do rozwiązania NVIDII. DLSS uzyskało aprobatę wśród pokaźnego grona graczy, gdyż zapewnia usprawnione doświadczenia z rozgrywki.
Problem Microsoftu w związku z Deep Learning Super Sampling wydaje się oczywisty – „przełomowa technika renderingu bazująca na SI” działa wyłącznie na kartach graficznych GeForce RTX. Najnowsze Xboksy korzystają z podzespołów AMD, więc inżynierowie z Redmond muszą postarać się o propozycję stworzoną specjalnie z myślą o Xboksach Series X|S i PC.
Jeżeli amerykańskie przedsiębiorstwo opracuje dedykowane rozwiązanie dla swoich konsol, to może znacząco wpłynąć na pracę deweloperów, którzy otrzymają możliwość zaoferowania lepszej jakości rozgrywki między innymi na XSX|S.
Wczoraj Maciej z naszej redakcji pochylił się nad NVIDIA DLSS oraz AMD Fidelity FX Super Resolution – jego zdaniem rozwiązania zapewniają rewolucję, której nie można lekceważyć. Zapraszam na jego tekst.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS