A A+ A++

Przez całą kampanię promocyjną Sony zapraszało graczy na zwiastuny „Best Place to Play”, które prezentowały kilka gier zmierzających lub właśnie debiutujących na PlayStation 4. Kampania Japończyków rozpoczęła się 23 październik 2013 roku, gdy pierwszy raz firma podkreśliła, że PS4 to „najlepsze miejsce do gry”.

Teraz niespodziewanie słowa „Best Place to Play” pojawiły się na reklamie Microsoftu, ale trzeba mieć świadomość, że nie są to słowa wypowiedziane przez amerykańską korporację, a dziennikarzy – w zwiastunie pojawia się kilka głośnych nagłówków, którymi redakcje opisywały Xboksy Series X|S.

Spot nie jest specjalnie rozbudowany, ale jeśli w ostatnich latach śledziliście branżę, to na pewno łatwo wyłapiecie, że to właśnie Sony reklamowało PlayStation 4 za pomocą słów „Best Place to Play”. Jest to bez wątpienia ciekawy przypadek… Lub może zamierzone działanie?

Warto przypomnieć, że Microsoft powinien wkrótce potwierdzić nabycie Bethesdy – ważne ogłoszenie ma odbyć się w tym tygodniu.

Dla porównania, sprawdźcie „Best Place to Play”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMieszkaniec Smukały ukarany za palenie odpadami i blokowanie drogi dojazdowej
Następny artykułBiałystok. Dzień siostrzeństwa i solidarności. Na Rynku Kościuszki protestowano przeciw zniewalaniu kobiet