A A+ A++

Microsoft ma duże plany na kolejne lata i korporacja zdaje sobie sprawę, że realizacja tytułów z segmentu AAA trwa bardzo długo. Na przestrzeni ostatniej dekady sporo się zmieniło i teraz nie możemy liczyć na błyskawiczne realizowane gier w 36 miesięcy.

Microsoft zamierza systematycznie oferować przynajmniej 4 ekskluzywne gry na 12 miesięcy i na temat planów korporacji wypowiedział się Matt Booty. Szef Xbox Game Studios rozmawiał z redakcją Axios wyjaśniając, że minęły już czasy, gdy deweloperzy mogli opracować dużą produkcję w 2-3 lata. Teraz zespoły potrzebują 4-6 lat, by zrealizować obiecujące tytuły z segmentu AAA.

Przedstawiciel Microsoftu potwierdził, że proces został wydłużony, ponieważ najnowsze gry są złożone i wymagania dotyczące oprawy oraz wydajności zmieniły działania zespołów. Deweloperzy muszą sprostać bardzo wysokim oczekiwaniom branży.

Sytuacja wygląda odrobinę inaczej w przypadku mniejszych, niezależnych tytułów, ale Matt Booty przedstawiał sytuację na podstawie doświadczeń Xbox Game Studios – producent Xboksów zdaje sobie sprawę, że ta sytuacja wpłynęła na plany korporacji i firma musi w odpowiedni sposób stworzyć harmonogram premier.

Słowa te w pewien sposób potwierdzają wcześniejsze informacje, według których jeśli studio przykładowo Sony lub Microsoftu rozpocznie dzisiaj opracowanie nowej gry z segmentu AAA, to produkcja może już nie zadebiutować na aktualnej generacji.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJak zadbać o siebie latem?
Następny artykułEFEKT: Informacja o wydaniu przez sąd wyroku w sprawie o stwierdzenie nieważności lub uchylenie uchwał walnego zgromadzenia.