Microsoft ostatnio bardzo ciekawie promuje markę Xbox. Firma pokazała nam sny swoich fanów czy też świąteczny spot z psami, a teraz możemy spojrzeć na zupełnie inny materiał. Amerykanie podkreślają problem samotności wśród starszych osób, którzy często nawet podczas świąt nie mogą spotkać się ze swoimi rodzinami.
Według danych Age UK – w samej Wielkiej Brytanii prawie 2 mln osób starszych nie spędzi zbliżających się dni z najbliższymi. Problem jest oczywiście globalny, więc Microsoft postanowił pokazać, jak można w pewien sposób pomóc.
Firma opublikowała materiał „Howard & Dhillon’s Story” pokazujący relację dziadka z wnukiem – jeszcze kilka lat temu rodzinę łączyła bliska relacja, ale mieszkanie w dużej odległości od siebie (3 godziny jazdy samochodem) sprawiło, że sporo się zmieniło.
Dzięki inicjatywie „Xbox: Beyond Generations”, rodzina otrzymała nowe Xboksy i Howard może kontaktować się ze swoim wnukiem przez gry – w tym wypadku Forzę Horizon 4, Minecrafta oraz Sea of Thieves. Microsoft podkreśla, że wystarczyły cztery tygodnie, by relacja wnuka i dziadka została ożywiona. Amerykańska korporacja współpracuje z wieloma organizacjami charytatywnymi na całym świecie, których celem jest wspieranie potrzeb osób starszych.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS