A A+ A++

Microsoft ostatnio bardzo ciekawie promuje markę Xbox. Firma pokazała nam sny swoich fanów czy też świąteczny spot z psami, a teraz możemy spojrzeć na zupełnie inny materiał. Amerykanie podkreślają problem samotności wśród starszych osób, którzy często nawet podczas świąt nie mogą spotkać się ze swoimi rodzinami.

Według danych Age UK – w samej Wielkiej Brytanii prawie 2 mln osób starszych nie spędzi zbliżających się dni z najbliższymi. Problem jest oczywiście globalny, więc Microsoft postanowił pokazać, jak można w pewien sposób pomóc.

Firma opublikowała materiał „Howard & Dhillon’s Story” pokazujący relację dziadka z wnukiem – jeszcze kilka lat temu rodzinę łączyła bliska relacja, ale mieszkanie w dużej odległości od siebie (3 godziny jazdy samochodem) sprawiło, że sporo się zmieniło.

Dzięki inicjatywie „Xbox: Beyond Generations”, rodzina otrzymała nowe Xboksy i Howard może kontaktować się ze swoim wnukiem przez gry – w tym wypadku Forzę Horizon 4, Minecrafta oraz Sea of Thieves. Microsoft podkreśla, że wystarczyły cztery tygodnie, by relacja wnuka i dziadka została ożywiona. Amerykańska korporacja współpracuje z wieloma organizacjami charytatywnymi na całym świecie, których celem jest wspieranie potrzeb osób starszych.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMSI GeForce RTX 3090 AERO – karta graficzna z najmocniejszym układem NVIDII w stylu niezapomnianego GeForce GTX 480
Następny artykułMIĘDZYRZECZ: Oczyszczacze powietrza bez nawilżacza – nowa seria Sharp FP-J