A A+ A++

Microsoft opublikował nowy spot promujący Xbox Game Pass i Call of Duty: Black Ops 6. Strzelanka nadciąga i zapowiada się na wielkie święto subskrybentów usługi.

Call of Duty systematycznie może pochwalić się gigantyczną sprzedażą, a niemal każda część osiąga bardzo dobre wyniki. Microsoft zdaje sobie sprawę, że po przejęciu Activision Blizzard trzyma w garści asa, którego nie zawaha się użyć do promocji swojej flagowej usługi.

Dalsza część tekstu pod wideo

Call of Duty: Black Ops 6 jest pierwszą częścią w serii, która jest rozwijana przez cztery lata, a jednocześnie pierwszą odsłoną w całym uniwersum debiutującą w Xbox Game Pass. To będzie niezwykle duże wydarzenie dla deweloperów, wydawcy oraz spore wyzwanie dla serwerów.

Nie jest sekretem, że Call of Duty: Black Ops 6 może być prawdziwym system-sellerem dla Xbox Game Pass. Fani PlayStation zapewne nie przerzucą się na Xboksy dla jednej gry w abonamencie, ale miliony posiadaczy Xboksów oraz użytkownicy PC już jak najbardziej mogą sięgnąć po subskrypcję, by sprawdzić tytuł w dniu premiery.

Microsoft ma pełną świadomość, jak duże jest zainteresowanie produkcją, więc wyemitował nowy spot, który zachęca graczy do sięgnięcia po strzelankę w ramach Xbox Game Pass.

Odnoszę wrażenie, że powinno pojawić się tutaj tylko jedno pytanie – czy serwery to wytrzymają? Pod koniec miesiąca infrastruktura Activision zostanie mocno wystawiona na próbę.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułObjawy zużycia sprzęgła – jak je rozpoznać i kiedy działać?
Następny artykułGKS wciąż bez punktów. Środkowy: Nie ma na co czekać