Sony oficjalnie rezygnuje ze wsparcia starszych platform na PlayStation Store, Nintendo usunęło z eShopu kolekcję z Mario, a Microsoft zapowiedział, że za pomocą wstecznej kompatybilności dostarczy kolejnym graczom wiele klasycznych tytułów. Teraz zainteresowani zapoznają się z przygodami za pomocą Cloud Gamingu.
Firma wydała dodatkowy komunikat, w którym podkreśliła, że korporacja chce zapewnić wszystkim graczom dostęp do wielu uznanych tytułów:
„W miarę upływu czasu, ważniejsze niż kiedykolwiek staje się zapewnienie, że ikony i klasyki gier zostaną zachowane zarówno dla nowych, jak i starych graczy. Niezależnie od tego, czy pierwszy raz zagrałeś w Morrowinda w 2002 roku na konsoli Xbox, czy w 2021 roku na telefonie, jesteśmy podekscytowani, że możemy podzielić się z Tobą tymi doświadczeniami!”
Na blogu Microsoftu pojawił się nawet dodatkowy wywiad, w którym Craig Duncan potwierdził, jak istotne jest, by gracze mogli zapoznać się z wcześniej wydanymi tytułami:
„Te gry zawierają wspomnienia i chwile, którymi można podzielić się z innymi, a możliwość szybkiego wykonania tej czynności poprzez wybranie gry w Xbox Game Pass jest proste i działa bezproblemowo”.
Szef studia Rare podkreślił, że zawsze istnieje opcja podłączenia starszej platformy, znalezienia wszystkich kabli, ale w tym wypadku możemy szybko włączyć produkcję – co po prostu też jest dobre.
https://twitter.com/Xbox/status/1377302801634766850
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS