Nostalgiczna opowieść dziadka o tęsknocie oraz obecnych czasach zachęca do refleksji i celebrowania chwil, które spędzamy w rodzinnym domu – zwłaszcza w okresie Świąt. Główny bohater filmu zwraca także uwagę na współczesną przesadną troskę o codzienność, gonitwę za jutrem i nadmierne skupienie na świątecznych przygotowaniach, mówiąc m.in. “tęsknię za czasem, gdy czas się miewało…”
– Święta to czas, gdy znacznie łatwiej odnajdujemy w sobie dziecięcą wrażliwość i trochę inny sposób postrzegania świata. To wyraźnie widać też w podejściu do kreowania świątecznych przekazów marketingowych, którym zdarza się odchodzić od zwykłej i często utartej formy. Najlepszym tego potwierdzeniem jest już kolejna tak wartościowa i ciepła opowieść firmy PAGEN. Warto, aby takie nastawienie i sposób budowania narracji znajdowało jak najwięcej naśladowców i upowszechniało się także przy innych okazjach – komentuje Paweł Barski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji UNICEF Polska.
Pełna wersja spotu dostępna jest na kanale marki PAGEN w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych. Kampania wykorzystująca spot świąteczny potrwa od 6 grudnia 2023 do 6 stycznia 2024 r. Hasło “W domu najlepiej – W domu najcieplej” będzie towarzyszyć firmie przez cały przyszły rok w różnych odsłonach.
Wierzę w to, że dobra marka to dobrze opowiedziana historia. Jeśli nasza trafiła chociaż w jedno serce – już była warta opowiedzenia – komentuje Jacek Wach, Dyrektor Marketingu w PAGEN, pomysłodawca i współautor scenariusza.
Firma przyzwyczaiła już swoich widzów do niecodziennego i nienachalnego sposobu prezentacji oferty produktowej. Seria spotów “Dom Dziełem Życia” z 2020 r. oraz film wizerunkowy “Poszukiwacze Skarbów” z 2022 r. przygotowany z okazji dnia dziecka, skupione były podobnie jak reklama świąteczna na komunikacji uniwersalnych i ponadczasowych wartości.
https://youtu.be/cJ90cBJV9T0?si=Ub7HOatOsJs9J_2m
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS