A A+ A++

O tym, że należy zwrócić uwagę na koszty podkreślała Beata Drzazga, ale i jako istotne wskazała podejście do pracownika i uświadomienie, że i pracodawca i jego zespoły mierzą się z problemami, które trzeba wspólnie pokonać i budować biznes razem, a jednocześnie dbać o jakość oferowanych usług.

„Rok 2022 przyniósł wiele wyzwań. Był trudny z punktu widzenia emocjonalnego, ekonomicznego, gospodarczego, ekologicznego, czy biznesowego. Powodów i obszarów wyzwań jest niezliczenie dużo, właściwie coraz więcej. Zaczynając od niestabilnych łańcuchów dostaw, kryzysu na rynku półprzewodników, pandemii aż po globalny kryzys gospodarczy. Do tego warto dodać: stale rosnące koszty, inflację, kryzys klimatyczny czy nawet niestabilność zatrudnienia związaną z niepewną przyszłością firm. Wszystkie powyższe przykłady idealnie odzwierciedlają w jak dynamicznej, niepewnej i niestabilnej rzeczywistości teraz żyjemy”, mówiła Agata Matyj z Forvia

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCo się dzieje z nowymi konstrukcjami w Bielsku-Białej? Niektóre się zawaliły, inne wyglądają, jakby były stare
Następny artykułNowa inwestycja w schronisku dla zwierząt