Praca dla marki premium wiąże się z wieloma wyzwaniami. Wymaga dużego zaangażowania, nieustannego poszerzania swojej wiedzy oraz doskonałej znajomości produktów i usług oferowanych przez markę. Osoby ambitne z pewnością idealnie odnajdą się na stanowisku doradcy serwisowego w jednym z Autoryzowanych Serwisie BMW. Dowiedz się, czego dokładniej będzie dotyczyła ich praca, jeżeli zdecydują się aplikować na to stanowisko w serwisie renomowanej marki!
Z jakimi wyzwaniami mierzą się doradcy serwisowi marki BMW?
W przypadku doradcy serwisowego praca na tym stanowisku to świetny wybór dla osób, które na co dzień pasjonują się motoryzacją, innowacjami i technologią. Jeśli ich zainteresowania koncentrują się w głównej mierze na samochodach marki BMW, tym łatwiej będzie im odnaleźć się w codziennej rzeczywistości i obowiązkach, które będą pełnić na tym stanowisku.
Jednym z pierwszych aspektów jest oczywiście wiedza techniczna. Doradca musi być obeznany z technologią i systemami, które przy dynamicznym rozwoju marki BMW są nieustannie aktualizowane i unowocześniane. Każdy kolejny pojazd zademonstrowany potencjalnym klientom jest samochodem nowszej generacji. Jego doskonała prezentacja ułatwi lepsze zrozumienie jego standardu, bezpieczeństwa i użyteczności. Doradca musi zatem odpowiadać na najróżniejsze pytania i wiedzieć, jak (wykorzystując przy tym język korzyści) przybliżyć klientom wielowymiarową jakość oferowaną przez markę BMW.
Doradcy serwisowi muszą także sprostać potrzebom nawet najbardziej wymagających klientów, jeśli chcą pracować dla marki premium. Dotyczy to nienagannego zachowania, kultury osobistej, zorientowania na potrzeby interesantów i profesjonalizmu. W tym celu niezbędne są umiejętności dobrego zarządzania czasem i ustalanie priorytetów, by świadczona usługa była na najwyższym poziomie.
Codzienne obowiązki doradcy serwisowego
Każda osoba zatrudniona na stanowisku doradcy serwisowego w Autoryzowanych Serwisach BMW wykonuje swoją pracę w sposób umożliwiający osiągnięcie zaplanowanych strategicznych celów finansowych. Jest się również odpowiedzialnym za całą dokumentację, jej aktualizowanie, uzupełnianie oraz kontrolę.
Na co dzień doradca zajmuje się nawiązywaniem długofalowych kontaktów z klientami – w taki sposób, aby zyskać ich lojalność. Jego działania mają sprzyjać budowaniu relacji – również posprzedażowych. Aby to osiągnąć, musi dbać o poziom swojej wiedzy technologicznej z zakresu produktów i usług oferowanych przez serwis.
Jego działania powinny także skupiać się na monitorowaniu postępów, progresu, aktualnych trendów, sugerowaniu ewentualnych modyfikacji, aby pozyskać jeszcze więcej nowych klientów i utrzymać obecnych. Dotyczy to też opracowywania atrakcyjnych ofert oraz wykorzystywania na co dzień różnych kanałów sprzedaży.
Ponadto doradca serwisowy zajmuje się zlecaniem prac warsztatowych, przygotowuje wyceny, utrzymuje kontakt w celu poinformowania klienta o postępie realizowanych zadań, które mają związek z jego samochodem. Jest także odpowiedzialny za wystawianie dokumentów sprzedażowych i rozliczenia.
Pozytywne nastawienie, dbałość o swoją aparycję, schludność i nienaganną prezencję również ma znaczenie. Wpływa na pierwsze wrażenie, które z kolei może świadczyć o jakości świadczonych usług. Specjalista na stanowisku doradcy serwisowego skupia swoją uwagę na kliencie, jego potrzebach i zapewnieniu mu pełnej satysfakcji z działań, jakie realizuje dla niego Autoryzowany Serwis BMW.
Praca doradcy serwisowego – rozwój zawodowy
Osoby, które chcą pracować jako doradca serwisowy, mogą liczyć na wsparcie marki BMW w dalszym rozwoju. Dzięki uczestnictwu w szkoleniach organizowanych przez Centrum Szkoleniowe w Jawczycach zdobędą niezbędną wiedzę produktową, a także zaznajomią się z instrukcjami i zasadami, które obowiązują w Autoryzowanych Serwisach BMW. Będzie to dla nich kolejny krok w osiągnięciu sukcesu zawodowego i rozwoju kariery w branży motoryzacyjnej.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS