A A+ A++

Zapraszamy do świata MARKETING TALKS – cyklu wywiadów i podcastów, z liderami marketingu w Polsce, które publikujemy na łamach Mediarun.com.

Pragniemy zanurzyć Was w inspirującym świecie marketingu, a także przybliżyć cenne wskazówki i doświadczenia liderów tej dziedziny w Polsce. Tym razem naszym gościem jest Agnieszka Durst-Wilczyńska, Dyrektor Marketingu Uniqa.

Ten wywiad to nie tylko pasjonująca opowieść o indywidualnych osiągnięciach, ale również motywujący przewodnik dla tych, którzy pragną odnieść sukces w dzisiejszym wymagającym świecie biznesu.

Agnieszka opowiedziała nam o swoim wieloletnim doświadczeniu w branży marketingowej, odkryła również przed nami wyzwania, z którymi musiała zmierzyć się w roli CMO w ostatnim roku. Rozmawialiśmy także o jej największych osiągnięciach zawodowych. Nie pominęliśmy też tematu przyszłości branży ubezpieczeń i strategii marketingowej UNIQI na rok 2023.

Agnieszka Durst-Wilczyńska podzieliła się prognozami dotyczącymi rynku ubezpieczeń, które miały największy wpływ na podejmowane decyzje marketingowe w firmie. Rozmawiając o trendach w dziedzinie marketingu i reklamy na rynku ubezpieczeń, Agnieszka zwróciła uwagę na najważniejsze zmiany i innowacje, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Opowiedziała o tym, jak te trendy wpływają na strategię marketingową UNIQA oraz jak firma dostosowuje się do zmieniających się preferencji i oczekiwań klientów.

Porozmawialiśmy również o tym, jakie korzyści i możliwości otworzyły się przed nią po zdobyciu tytułu CMO of the Year 2022 w Konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2022.

POZNAJ WYNIKI KONKURSU:

Wywiad z Agnieszką Durst-Wilczyńską dostarczył nam wiele informacji dotyczących marketingu związanego z rynkiem ubezpieczeń. Otrzymaliśmy również wgląd w strategię firmy Uniqa. Wywiad jest bardzo wartościowym źródłem dla każdego, kto dąży do osiągnięcia sukcesu w stale zmieniającym się świecie biznesu.

O MARKETING TALKS

Jest to cykl wywiadów video oraz podcastów nagrywanych w studiu Mediarun.com, w których rozmawiamy z liderami marketingu w Polsce o ich wyzwaniach, ale pytamy również o trendy i plany.

Cykl ten jest okazją do poznania naszych gości oraz unikalną okazją, aby zgłębić tajniki branży marketingowej i czerpać inspirację od liderów marketingu w Polsce.

Link do naszego kanału naYouTube: https://www.youtube.com/@executivesummit

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAfera wokół męża Elżbiety Witek. Sąd wypowie się o prokuraturze
Następny artykułPowołano nową Radę Muzeum przy Pałacu Schoena Muzeum w Sosnowcu