A A+ A++

Przedsiębiorcy, którzy mają stoiska na Jarmarku Bożonarodzeniowym w Opolu, skarżą się na słabą frekwencję poza weekendami. Ich zdaniem jednym z problemów jest sposób organizacji wydarzenia. Ratusz przekonuje, że nie otrzymał takich sygnałów, a wystawcy uwagi mogą zgłaszać do obecnego na miejscu organizatora części handlowej, który jest zobowiązany do rozwiązywania ich problemów.

Tegoroczny Jarmark Bożonarodzeniowy w Opolu jest znacznie większy i trwa dłużej niż poprzednie edycje. Ponad sześćdziesięciu wystawców oferuje świąteczne podarunki, rękodzieła, ozdoby choinkowe, ale i tradycyjne przysmaki i przekąski. W weekendy opolski rynek wypełnia się klientami, ale w tygodniu frekwencja jest znacznie niższa. – W tygodniu nie ma ludzi. Pierwszy raz się wystawiam, ale to było dla mnie zaskoczeniem. Tylko weekendy przynoszą zyski – słyszymy od jednego z wystawców.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGenerał Roman Polko w Stacji Artystycznej Rynek. Spotkanie z autorami „RozGROMić kryzys….”
Następny artykułPrezes tureckiego banku centralnego zamieszkała z mamą. Przez wysokie ceny nieruchomości