Wyspy
Kanaryjskie chcą mocniej promować się za granicą. W tym roku
tamtejsza organizacja turystyczna Turismo de Islas Canarias, która
podlega Ministerstwu Turystyki, Przemysłu i Handlu Wysp
Kanaryjskich, będzie mogła wydać na ten cel 60,3 miliona euro. To
największy budżet w jej historii, dzięki niemu organizacja ma
realizować 25 zadań w ramach kilku programów.
Czytaj więcej
Minister
turystyki Yaiza Castilla wyjaśnia, że w dwóch poprzednich latach
organizacja działała doraźnie, musiała reagować na bieżącą
sytuację, teraz jednak przyszedł czas na planowanie i realizowanie
strategii rozwoju turystyki – czytamy w informacji lokalnego rządu.
Chodzi o zwiększenie odporności regionu na kryzysy, zaangażowanie
w dochodzenie do neutralności klimatycznej i zwiększenie
przychodów.
By zrealizować te cele, Turismo
de Islas Canarias poszerzyła swoją działalność poza zwykłe
działania marketingowe. Teraz na przykład dba, by produkty
wytwarzane na wyspach były wykorzystywane w całym łańcuchu usług
turystycznych – od zakwaterowania, przez restauracje aż po
wypoczynek. Dzięki temu turystyka przyniesie dochody większej
grupie mieszkańców, a gościom zadowolenie z pobytu.
Turismo de Islas Canarias chce
towarzyszyć klientom na różnych etapach podróży, od inspiracji,
przez planowanie, realizację wyjazdu, aż do polecania archipelagu
rodzinie i znajomym i wspominanie wycieczki. Dziś doświadczenia z
wyjazdu muszą być bardziej autentyczne i różnorodne, ludzie
zwracają też coraz większą uwagę, jaki wpływ na środowisko
mają ich podróże. Organizacja będzie więc zachęcać partnerów
do współpracy publiczno-publicznej i publiczno-prywatnej, żeby w
mądry sposób zarządzać różnorodnością wysp, a tym samym
zapobiec rozproszeniu wysiłków i marnowaniu zasobów.
Te wszystkie nowe cele w dużej
mierze będą korzystać z kluczowego elementu transformacji
kanaryjskiego modelu turystyki, jakim jest cyfryzacja.
Plan działania na ten rok
podzielony jest na cztery
dziedziny,
z których pierwsza
to „oferta” (24 procent całego budżetu). Obejmuje ona
działania, których celem jest poprawa infrastruktury, usług i
produktu.
Czytaj więcej
Hiszpania: Żal turystów z Rosji. Zostawiali dużo pieniędzy
Barcelona, Alicante i Madryt – te hiszpańskie regiony najmocniej odczują brak rosyjskich turystów. Przed najechaniem Rosji na Uk … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS