– W skali globalnej postrzeganie innych krajów przez większość ludzi jest niezwykle stabilne. Bardzo rzadko zdarza się, by ogólny ranking NBI danego kraju zmieniał się z roku na rok o więcej niż kilka miejsc (z wyjątkiem przypadków konfliktu zbrojnego: wizerunek Rosji całkowicie obniżył się w ostatnich latach). Zmiana w rankingu o jedno, dwa lub nawet trzy miejsca nie jest zwykle statystycznie istotna i zazwyczaj powoduje ją przemieszczanie się na liście innych krajów i „przesuwanie” Polski w rankingu w górę lub w dół. Dlatego zawsze patrzymy na liczbę zebranych punktów, a nie tylko na pozycję danego kraju w rankingu – mówi Simon Anholt, pomysłodawca rankingu, który od lat na zlecenia rządów analizuje wizerunki poszczególnych państw. Jest też pomysłodawcą i realizatorem rankingu Good Coutry Index.
Najlepsze marki państw. Polska w pierwszej 30
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS