A A+ A++

– W skali globalnej postrzeganie innych krajów przez większość ludzi jest niezwykle stabilne. Bardzo rzadko zdarza się, by ogólny ranking NBI danego kraju zmieniał się z roku na rok o więcej niż kilka miejsc (z wyjątkiem przypadków konfliktu zbrojnego: wizerunek Rosji całkowicie obniżył się w ostatnich latach). Zmiana w rankingu o jedno, dwa lub nawet trzy miejsca nie jest zwykle statystycznie istotna i zazwyczaj powoduje ją przemieszczanie się na liście innych krajów i „przesuwanie” Polski w rankingu w górę lub w dół. Dlatego zawsze patrzymy na liczbę zebranych punktów, a nie tylko na pozycję danego kraju w rankingu – mówi Simon Anholt, pomysłodawca rankingu, który od lat na zlecenia rządów analizuje wizerunki poszczególnych państw. Jest też pomysłodawcą i realizatorem rankingu Good Coutry Index.

Najlepsze marki państw. Polska w pierwszej 30

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Jakaś relacja”. Dziennikarz z Kazachstanu zaskoczył ws. Rybakiny
Następny artykułNie żyje Elżbieta Zającówna. Choroba pokrzyżowała jej życiowe plany