E-administracja w okresie pandemii staje się coraz bardziej popularna. Zwłaszcza że katalog spraw, które można dziś załatwić drogą elektroniczną w niemal każdej publicznej instytucji, stale się poszerza. To bardzo wygodna forma kontaktu z urzędem – pozwala na szybkie i w pełni bezpieczne załatwianie spraw bez wychodzenia z domu. Tyski magistrat chce poznać opinię na temat elektronicznych usług świadczonych przez urząd miasta i zachęca do wypełnienia specjalnej ankiety dotyczącej realizacji e-usług w Urzędzie Miasta Tychy.
Ankieta składa się z 17 pytań i jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta Tychy pod linkiem.
– Chcielibyśmy poznać opinie na temat elektronicznych usług świadczonych przez nasz urząd. Zachęcamy do jej wypełnienia. Państwa opinie mogą nam pomóc w doskonaleniu naszych e-usług – mówi Aneta Luboń-Stysiak Sekretarz Urzędu Miasta Tychy.
Z analizy danych z ostatnich miesięcy wynika, że liczba wniosków składanych elektroniczne do magistratu znacznie wzrosła, w przypadku niektórych spraw nawet o ponad 70%. To w dużej mierze efekt pandemii koronawirusa, ale z roku na rok mieszkańcy miast coraz chętniej korzystają z tej formy kontaktu z urzędami.
W Tychach sprawy urzędowe oprócz osobistej wizyty w urzędzie, klienci mogą załatwiać telefonicznie, mailowo, czy za pośrednictwem portali eurzad.umtychy.pl, epuap.gov.pl, sekap.pl.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS