A A+ A++

Miło nam Państwa poinformować, iż w tegorocznej edycji Budżetu Obywatelskiego Namysłowa, zwyciężyło zadanie pn. „Szkolne Eksperymentarium 3D” – kompleksowe doposażenie szkolnych pracowni: chemicznej, biologicznej, geograficznej i przyrodniczej w Szkole Podstawowej nr 3 w Namysłowie.

Opis i cel zadania:

Podniesienie jakości praktycznej nauki przedmiotów chemiczno-przyrodniczych poprzez zakup wyposażenia pracowni chemicznej, biologicznej, geograficznej i przyrodniczej, co zapewni uczniom pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji podstawy programowej na najwyższym poziomie.

Realizacja projektu wpłynie korzystnie na właściwe przekazywanie wiedzy posiadanej przez kadrę pedagogiczną placówki i umożliwi empiryczne sprawdzenie przekazanej nauki. Dobrze wyposażone pracownie szkolne poszerzą ofertę edukacyjną szkoły, a dzieciom zapewnią dodatkową radość z przyswajania nowych, czasem skomplikowanych informacji.  Realizacja celów i treści wynikających z podstawy programowej, opiera się w istotnej części na metodzie oglądowej, doświadczalnej, na prowadzeniu obserwacji i analizy informacji z różnych źródeł. Rozwiązanie problemu doposażenia pracowni w odpowiedni sprzęt, pozytywnie wpłynie na młodych mieszkańców naszego miasta, będzie służyć dzieciom i wspomagać ich w rozwoju naukowym, da radość z przyswajania nowej wiedzy, a tym samym przyczyni się do wzrostu zainteresowania naukami ścisłymi. To inwestycja w przyszłość pokoleń naszych dzieci.

Szacunkowy koszt projektu wynosi 100 tys. zł i zostanie zrealizowany do końca br.

Pomysłodawcom zwycięskiego projektu serdecznie gratulujemy i zachęcamy mieszkańców do udziału w kolejnych edycjach!

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMuzyka świata rozpocznie cykl koncertów plenerowych w Świdnicy
Następny artykułCzy śląska młodzież zbawi planetę przez media społecznościowe?