A A+ A++

Technika ta to nowość w świecie gier i animacji. Pozwala ona bowiem na śledzenie promieni świetlnych i sposobu, w jaki światło porusza się w przestrzeni, odbijając się od najróżniejszych powierzchni. Dzięki tej technologii może uzyskujemy bardziej realistyczne cienie, odbicia i oświetlenie w tworzonym wirtualnym świecie.

Okazuje się, że zaawansowanym ray tracingiem można wzbogacić praktycznie każdą grę, i to z najróżniejszych epok. Dowodem na to jest projekt Bena Cartera z Shironeko Labs. Postanowił on wykorzystać układ Super FX z SNES w swoim procesorze, który nazwał SuperRT. Umieścił w konsoli płytę z układem Cyclone V FPGA na płycie DE10-Nano FPGA.

Eksperymenty pokazały, że refleksy i światło kierunkowe generuje się przy rozdzielczości 200 x 160 pikseli i 30 klatkach na sekundę. To we współczesnych grach nie do pomyślenia, … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTarcza antykryzysowa. Można złożyć wiosek o zwolnienie ze składek ZUS i postojowe
Następny artykułGrzegorz W. Kołodko: W sieci megatrendów. Opinia o eseju Keynesa