Technika ta to nowość w świecie gier i animacji. Pozwala ona bowiem na śledzenie promieni świetlnych i sposobu, w jaki światło porusza się w przestrzeni, odbijając się od najróżniejszych powierzchni. Dzięki tej technologii może uzyskujemy bardziej realistyczne cienie, odbicia i oświetlenie w tworzonym wirtualnym świecie.
Okazuje się, że zaawansowanym ray tracingiem można wzbogacić praktycznie każdą grę, i to z najróżniejszych epok. Dowodem na to jest projekt Bena Cartera z Shironeko Labs. Postanowił on wykorzystać układ Super FX z SNES w swoim procesorze, który nazwał SuperRT. Umieścił w konsoli płytę z układem Cyclone V FPGA na płycie DE10-Nano FPGA.
Eksperymenty pokazały, że refleksy i światło kierunkowe generuje się przy rozdzielczości 200 x 160 pikseli i 30 klatkach na sekundę. To we współczesnych grach nie do pomyślenia, … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS