A A+ A++

Częstochowski magistrat poinformował, że w poniedziałek, 12 sierpnia o godz. 10 została wznowiona obsługa interesantów. Choć remont po weekendowej awarii trwa, można znowu załatwiać sprawy związane zarówno z dowodami osobistymi, jak i pojazdami.  

Utworzono 3 tymczasowe stanowiska w sali 111 – można tam złożyć wniosek o dowód osobisty oraz odebrać dowód. Obowiązuje tam zwykła kolejka – na czas prac remontowych po awarii został bowiem wyłączony elektroniczny system kolejkowy obsługujący dowody osobiste.  

Załatwiane są też sprawy związane z prawami jazdy czy rejestracją pojazdów.

Osoby, które przez internet umówiły wizytę związaną z dowodami osobistymi, zgłaszają się do tymczasowych stanowisk o wybranej godzinie. Pracownicy dysponują wykazem umówionych wizyt.

Prace mające na celu przywrócenie obsługi interesantów w Wydziale Spraw Obywatelskich po awarii trwały przez cały weekend. Z powodu zalania jedna z sal jest zupełnie niedostępna dla interesantów i interesantek. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKlimatyzacja w dużym mieszkaniu – komfort i efektywność
Następny artykułWraca tradycja pikników na świętego Wawrzyńca