A A+ A++

Patrycja Kotecka, członkini zarządu Link4 w rozmowie z portalem Wirtualne Media wskazała najważniejsze trendy i wydarzenia 2020 roku, oraz wyzwania przed jakimi staje branża.

W jej ocenie roku w mediach bez wątpienia jest Zygmunt Solorz, ponieważ „z sukcesem buduje synergie pomiędzy mediami online i offline”.

Ważnym etapem tej strategii była tegoroczna akwizycja Interii. W walce o zakup tego medium Solorz pokonał silnych konkurentów, w tym Wirtualną Polskę, Agorę i RASP. Przejęcie od grupy Bauer jednego z największych polskich portali internetowych idealnie wpisuje się w portfel jego biznesowego imperium i pozwala rozwijać medialno-telekomunikacyjnej grupie swoją pozycję na rynku reklamy online. Interia to jeden z największych portali horyzontalnych w Polsce zarówno pod względem realnych użytkowników, jak i liczby odsłon stron. Z jej usług co miesiąc korzysta ponad 6 milionów odbiorców. Solorz może wykorzystać w przyszłości Interię jako narzędzie do budowania silnej platformy VOD

— argumentuje.

Kotecka na rynku wyróżniła także aktywność prezesa TVP – Jacka Kurskiego.

CZYTAJ WIĘCEJ na portalu wGospodarce.pl.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJaponka przez 10 lat trzymała ciało matki w zamrażarce. Bała się eksmisji
Następny artykułMam poczucie, że żaden z moich klientów nie pozostał bez pomocy i wsparcia