Podczas wycieczki lotniskowej, uczestnicy będą mieli okazje to wczucia się w rolę pasażerów odlatujących i przylatujących do Kraków Airport. Dynamicznie rosnący ruch pasażerski, ciągłe podnoszenie standardów obsługi pasażerów oraz wyprzedzanie oczekiwań naszych klientów to główne wyzwania Kraków Airport na najbliższy czas, dlatego podczas przejścia po terminalu, na żywo zaprezentujemy w jaki sposób radzimy sobie z realizacją tych wyzwań. Uczestnicy wycieczki zapoznają się także z unowocześnioną infrastrukturą lotniskową oddaną do użytku w 2016 roku w ramach kompleksowej modernizacji i rozbudowy terminalu pasażerskiego. Nieprzerwany udział Kraków Airport w programie ACI Airport Service Quality (ASQ) od 2007 roku oraz nagroda Best Improvement za 2016 rok w kategorii Europa, będzie również okazją do podzielenia się z uczestnikami wycieczki naszymi doświadczeniami w zakresie customer experience oraz wprowadzonych w życie nowych udogodnień będących odpowiedzią na potrzeby naszych klientów (np. bezpłatne telefony dla pasażerów, ćwiczenia relaksacyjne z trenerami personalnymi w strefie odlotowej czy strefa rozrywki zapewniająca pasażerom aktywności w części ogólnodostępnej).
Czas trwania wycieczki 60-75 min.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS