A A+ A++

Klienci Banku ING powinni być świadomi możliwości utrudnień w korzystaniu z wpłatomatów i bankomatów w dniach 6 i 7 sierpnia. Bank ogłosił planowane prace serwisowe, które spowodują czasowe niedostępności urządzeń sieci ING/Planet Cash. W związku z tym, klienci, którzy planują wydatki w tych dniach, powinni zawczasu zabezpieczyć odpowiednią ilość gotówki.

Fot. Warszawa w Pigułce

W nocy z 6 na 7 sierpnia, w godzinach 00:00 – 01:00, Bank ING przeprowadzi niezbędne prace serwisowe mające na celu poprawę infrastruktury i zwiększenie jakości obsługi klientów. Ta okresowa konserwacja może jednak wpłynąć na niemożność realizacji transakcji w urządzeniach sieci ING/Planet Cash.

Jednym z aspektów, które mogą być dotknięte w wyniku tych prac, są wpłatomaty. Z powodu konieczności pracy w trybie offline, istnieje ryzyko, że niektóre wpłaty mogą być tymczasowo niedostępne lub wymagać dłuższego czasu na zaksięgowanie na kontach klientów.

Bank ING zaleca swoim klientom, aby w miarę możliwości unikali dokonywania transakcji gotówkowych w dniach 6 i 7 sierpnia, zwłaszcza w godzinach nocnych, aby uniknąć potencjalnych komplikacji związanych z planowanymi pracami serwisowymi. Zamiast tego, zachęca do wyprzedzenia ewentualnych wydatków i zabezpieczenia odpowiedniej ilości gotówki wcześniej.

Choć bank stara się minimalizować wpływ tych prac na codzienne operacje klientów, czasami takie działania są niezbędne, aby zapewnić bezpieczeństwo, wydajność i doskonałość usług dla wszystkich użytkowników. Zrozumienie i wyrozumiałość klientów są więc kluczowe w tym okresie.

Warto podkreślić, że prace serwisowe przynoszą długoterminowe korzyści w postaci zwiększonej niezawodności i wydajności infrastruktury bankowej. Dzięki nim klientom będzie można zapewnić jeszcze lepszą obsługę, również w systemach bankowości elektronicznej.

Bank ING przeprasza za wszelkie niedogodności, które mogą wyniknąć z tego czasowego ograniczenia dostępności usług. Wszelkie pytania i wątpliwości można kierować do doradców bankowych lub sprawdzić oficjalne kanały komunikacji, aby uzyskać najnowsze informacje na temat postępów prac i ewentualnych zmian w planie.

Wszyscy klienci Banku ING mogą mieć pewność, że prace serwisowe zostaną przeprowadzone z należytą starannością, a wszelkie niedogodności będą starały się być jak najmniejsze. Dzięki współpracy i wyrozumiałości klientów, prace te zostaną zakończone szybko i sprawnie, zapewniając wszystkim korzystającym z usług Banku ING jeszcze lepsze doświadczenia w przyszłości.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDuże zmiany w mistrzu Rumunii
Następny artykułPiecza nad konsumentem w sprawach frankowych