A A+ A++

pixabay.com

W związku z tym, PWiK sp. z o.o. będzie kontaktować się telefonicznie w celu przekazania przez mieszkańców stanu wodomierzy lub podliczników. W przypadku braku aktualnego numeru telefonu, faktura zostanie wystawiona na podstawie średniego zużycia, zgodnie z zawartą umową o dostarczanie wody lub odprowadzanie ścieków. Z uwagi na fakt, że wystawienie faktury według średniego zużycia może odbiegać od faktycznego stanu wodomierza, PWiK informuje, że rozliczenie rzeczywistej ilości usług nastąpi po przywróceniu odczytu przez inkasentów.

Istnieje również możliwość samodzielnego przekazania stanu wodomierza głównego lub podlicznika (w tym również stanu początkowego licznika ogrodowego od 1 kwietnia lub od 1 maja) pod następującymi numerami telefonów: 41 275-03-57, 41 275-03-67, 41 275-03-59, 41 275-03-34 lub pod adres poczty elektronicznej: [email protected].

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEuro Styl wprowadza spotkania online
Następny artykułSytuacja epidemiologiczna na terenie powiatu wołomińskiego – 17 marca