A A+ A++

Ekwiwalent reklamowy dla marki ORLEN dzięki projektom sponsoringowym od stycznia do października 2022 roku wyniósł 859 mln zł. Nakłady finansowe firmy na sport i kulturę, w porównaniu z 2015 r. wzrosły o 180 proc. zaś liczba indywidualnych umów ze sportowcami wzrosła w tym czasie z 13 do 90, z klubami sportowymi – z 12 do ponad 70, związkami sportowymi z 2 do 11.

Agata Pniewska dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów PKN ORLEN zaznacza, że 2022 rok był doskonały dla Grupy ORLEN nie tylko pod względem wyników sportowych polskich sportowców, ale też był rokiem wielkich przejęć biznesowych spółek, które są bardzo aktywne na polu sponsoringowym.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBohaterska akcja policji. Uratowali pięć osób z płonącego budynku
Następny artykułFilmowe propozycje na styczeń od MDK