Rozwój gamingu gwarantuje dzisiaj dostęp do rozrywki dla wszystkich, niezależnie od płci, wieku czy stanu posiadania. W świecie, który dotychczas uważany był za domenę mężczyzn, coraz więcej do powiedzenia mają kobiety. To ogromna szansa dla marek, które zdecydują się na zaadresowanie ich potrzeb i uwzględnienie ich w swoich działaniach marketingowych.
Kobiety dziś stanowią niemal połowę wszystkich graczy na świecie – w zależności od badań wynik ten waha się od 45% do 48%. Według najnowszych badań z rynku polskiego szacuje się, że grające kobiety to około 8 milionów osób. Oczywiście wśród tych 8 milionów możemy mówić o różnych platformach i różnym zaangażowaniu w gry. Co jednak istotne, kobiety stanowią aż 42% osób grających codziennie. Dla 22% kobiet granie w gry jest na tyle ważne, że nazywają je swoją pasją.
Chociaż marketerzy mają coraz większą świadomość dotyczącą potencjału reklamowego grupy…
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS