Jako klienci serwisów często zupełnie nie interesujemy się tym, co się dzieje ze zużytymi częściami czy opakowaniami, w których sprzedawane są części zamienne. Rusza kampania, która ma to zmienić.
Polska Organizacja Odzysku Opakowań – Partslife – rzuciła wyzwanie młodzieży. Brzmiało ono: “Przygotuj projekt kampanii społecznej o gospodarce odpadami”. To element programu edukacyjno-stypendialnego Akcelerator, prowadzonego przez Fundację Inter Cars. Przez 10 miesięcy, 21 uczniów ze szkół technicznych związanych z motoryzacją, logistyką i transportem z całej Polski, brało udział w intensywnych szkoleniach i programie mentoringowym, mającym pomóc im w znalezieniu odpowiedzi na to pytanie, która zainteresuje szerokie grono odbiorców.
Efektem tych działań było powstanie materiału wideo wypracowanego przez uczestników programu – uczniów w wieku 17-20 lat:
Konrad Nowakowski, prezes Polskiej Izby Odzysku i Recyklingu Opakowań, który pełnił rolę opiekuna merytorycznego kampanii, mówi wprost:
Co ważne, to da się w łatwy sposób sprawdzić – o czym również informuje treść materiału wideo. Wystarczy skorzystać z rządowej wyszukiwarki https://rejestr-bdo.mos.go … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS