Łódzki Rower Publiczny, jego trzecia edycja, wystartował. Nowy operator, nowe rowery, nowy system wypożyczeń. Mimo lekkich potknięć zapowiada się dobrze.
7,5 mln zł – tyle kosztuje nowy Rower Publiczny dla łodzian. Postanowiliśmy więc sprawdzić, jak spisują się tak zachwalane rowery czwartej generacji z inteligentnym systemem wypożyczania.
Niedawno miasto rozwiązało umowę z firmą Homeport i znalazło nowego operatora Roweru Publicznego. To umowa okresowa – od kwietnia do listopada. Zgłosił się znany łodzianom operator – Nextbike, który zwyciężył w przetargu.
Zapowiedzi były huczne: rowery czwartej generacji, prostsze wypożyczanie i oddawanie pojazdów. Miały zniknąć tradycyjne zamki i rzeczywiście na stacjach nie obowiązują już typowe stacje dokujące. Teraz wystarczy odstawić rower obok stojaka w wyznaczonym do tego miejscu. Mówimy więc o inteligentnym urządzeniu, które ma w pełni współgrać z aplikacją w telefonie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS