A A+ A++

Ruszyła kolejna edycja konkursu Biznes Wrażliwy Społecznie. Jak przekonują organizatorzy, przedsiębiorstw, dla których ważne są nie tylko cele biznesowe, ale również te społeczne nie brakuje.

I to niekoniecznie chodzi o duże firmy, co podkreśla Magdalena Tokarska, prezeska Fundacji na rzecz Collegium Polonicum.

To nie ma żadnego znaczenia czy biznes jest mały, czy duży. Okazuje się, że wrażliwość jest na poziomie malutkich, rodzinnych biznesów, a po drugiej stronie są duże korporacje umieszczone na strefach, które też zauważają, że może się podzielą i w czymś pomogą.

Zgłoszenia będą przyjmowane do 20 sierpnia. Później nastąpi ich analiza i weryfikacja.

Nam najbardziej zależy na tym drugim momencie, kiedy się poznajemy i konfrontujemy, co ktoś o nich napisał lub to, co oni chcą przekazać światu. W nagrodę nie ma żadnych pieniędzy, są pięknie statuetki, serduszko w drewnie i to wszystko, co dajemy.

Tokarska podkreśla, że laureaci najczęściej zaczynają potem ze sobą współpracę. Formularz zgłoszeniowy znajdziecie TUTAJ. Zwieńczeniem konkursu będzie gala finałowa.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Faustyna” przechodzi pod Al. Włókniarzy
Następny artykułŻeńska V nie wiedziała na początku, że pracuje nad Cyberpunkiem 2077