autor: Ness
Pierwszy patch w tym roku dodaje do World of Tanks cztery włoskie czołgi, a także przedstawia graczom nowy system plutonu oraz parę ulepszeń w interfejsie.
Niedawno informowaliśmy o planach studia Wargaming na dalszy rozwój World of Tanks, a już na serwerach zagościła aktualizacja 1.11.1, która spełnia niektóre z tych obietnic. Przede wszystkim do gry zostały wprowadzone cztery nowe włoskie czołgi na poziomach VII-X (po jednym na każdy tier). Dodatkowo Wargaming zmodyfikowało system plutonu w celu ułatwienia graczom rozgrywki. Zmian doczekał się również interfejs, do którego dodano parę nowych ulepszeń.
Włoska ofensywa
Szybkie i nieprzewidywalne – nowe włoskie czołgi idealnie spełniają te założenia.
Omawiana aktualizacja dodaje nową podgałąź rozwoju w drabince włoskich ciężkich czołgów. Od teraz, po zbadaniu włoskiego czołgu poziomu VI, czyli P.43 bis, będzie możliwe odkrycie czterech nowych wojennych maszyn. Są to: Carro d’assalto P.88, Progetto CC55 mod. 54, Progetto C50 mod. 66 i Rinoceronte. Pojazdy wpisują się w dotychczasową filozofię włoskiej nacji. Są bardzo zwrotne, posiadają niezły pancerz oraz duży kąt opuszczania działa. Dodatkowo włoskie maszyny są znane ze swojej unikalnej mechaniki automatycznego przeładowania, więc nie mogło jej zabraknąć w nowych czołgach. Jednak we wszystkich pojazdach, za wyjątkiem Carro d’assalto, ta mechanika została zmodyfikowana. W klasycznym rozwiązaniu strzał podczas automatycznego ładowania powodował zresetowanie postępu ładującego się pocisku, co kosztowało gracza kilka dodatkowych sekund. W ulepszonej mechanice ta przypadłość została obrócona na korzyść gracza. Nagradza go premią do przeładowania w zależności od tego, kiedy został oddany strzał. Premia może wynieść 16%, 33% a nawet 50% do czasu ładowania. Ponadto wszystkie nowe czołgi otrzymają własne zestawy misji bitewnych. Za ich wykonanie nagrodą jest kolekcja unikalnych elementów personalizacji nawiązujących do historii Starożytnego Rzymu.
Pluton 2.0
Zdaniem twórców obecnie istniejący system plutonu był przestarzały, a niektóre jego opcje ograniczone. Z pomocą ma przyjść nowa mechanika wyszukiwania. Gracze nadal będą mogli tworzyć plutony złożone ze swoich znajomych, ale od tej aktualizacji będzie można je zakładać z obcymi graczami, którzy zostaną odnalezieni przez algorytm. Wyszukiwanie ma odbywać się na podstawie paru kryteriów. Najbardziej podstawowym, narzuconym odgórnie czynnikiem będzie obecna pozycja w klasyfikacji globalnej World of Tanks (WTR). Gracz może też zawęzić grono poszukiwań i wybrać preferowane poziomy pojazdów, a także znaleźć członków plutonu mających włączony lub wyłączony czat głosowy. System będzie faworyzował w swoich poszukiwaniach osoby z klanu, jeżeli gracz do jakiegoś należy. Stara mechanika wciąż będzie dostępna, jednak doczekała się paru wizualnych zmian.
Ulepszony interfejs
Mechanika z popularnego moda jest teraz kanoniczna.
Twórcy World of Tanks nie przestają wspierać twórców modów do swojej gry. Zmiany w interfejsie, będące wynikiem nowego patcha, były obecne od dawna w popularnych modyfikacjach, a teraz stają się oficjalnie częścią WoT. Pierwsza dotyczy minimapy. Gracze mogą aktywować opcję, która pozwala zobaczyć na mapie zasięg wykrywania. Kiedy czołg znajdzie się w tym obszarze, wykryje przeciwników, samemu również będąc wykrytym w promieniu 50 metrów. Druga zmiana jest bardziej kosmetyczna. Pasek postępu napraw zostanie zastąpiony przez licznik czasu, co pozwoli na dokładniejsze określenie, kiedy dany moduł będzie naprawiony. Ostatnie usprawnienie obejmuje klienta gry, który będzie automatycznie przenosił gracza na ostatni wybrany serwer.
Opisywany patch naprawia również wiele znanych problemów. Listę wszystkich poprawek możecie znaleźć tutaj. Aktualizacja 1.11.1 jest już dostępna do ściągnięcia, jeżeli w opcjach klienta gry zostało włączone wcześniejsze pobieranie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS