Wójt Gminy Szumowo ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Centrum Biblioteczno – Kulturalnego w Szumowie
Wymiar etatu: pełny etat
Zatrudnienie: powołanie na czas określony – 5 lat.
Oferowane wynagrodzenie zasadnicze – 4 500 zł brutto
Miejsce wykonywania pracy:
Centrum Biblioteczno – Kulturalne w Szumowie
ul. sierż. pchor. Zygmunta Przeździeckiego 2, 18-305 Szumowo, teren Gminy Szumowo
I. Wymagania obowiązkowe:
l) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie zarządzania instytucjami kultury lub bibliotekoznastwa),
3) znajomość problematyki, będącej przedmiotem działalności ośrodków kultury,
4) przedstawienie autorskiego programu działania Centrum Biblioteczno – Kulturalnego w Szumowie z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji,
5) doświadczenie w pracy z grupami młodzieżowymi, artystycznymi oraz z innymi środowiskami twórczymi,
6) doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi, w tym w realizacji projektów z dziedziny kultury,
7) znajomość zagadnień i doświadczenie w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej,
8) znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania instytucji kultury, w tym biblioteki, finansów publicznych i prawa zamówień publicznych,
9) predyspozycje menadżerskie i umiejętności kierowania zespołem,
10) dobry stan zdrowia,
11) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
12) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo skarbowe,
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość języka obcego w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się,
2) kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista,
3) predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością kulturalną, czytelnictwem i twórczością artystyczną,
4) doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych,
5) prawo jazdy kat. B.
II. Oferty kandydatów powinny zawierać:
1) pisemne zgłoszenie się do konkursu z motywacją kandydowania na stanowisko dyrektora Centrum Biblioteczno – Kulturalnego w Szumowie,
2) pisemny, autorski program działania Centrum Biblioteczno – Kulturalnego w Szumowie z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączniku do ogłoszenia),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje itp.),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej,
6) zaświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z KRS),
9) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
III. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach na adres:
Urząd Gminy Szumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo w terminie do 17 lutego 2023 r. do godz. 15:00 z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko dyrektora Centrum Biblioteczno – Kulturalnego w Szumowie”. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do sekretariatu Urzędu Gminy Szumowo. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą poddane procedurze konkursowej.
Dokumenty wymienione w dziale II, w punktach 1-4 oraz 8-10, powinny być podpisane przez zgłaszających się do konkursu.
Kserokopie dokumentów, o których mowa w dziale II, w punkcie 5 powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zgłaszających się do konkursu.
IV. Informacje dodatkowe:
1) do przeprowadzenia postępowania konkursowego Wójt Gminy Szumowo powoła Komisję Konkursową,
2) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów i II etap – rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata. O terminie i miejscu przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie,
3) przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego nastąpi w ciągu 20 dni po upływie składania ofert,
4) dodatkowe informacje, w tym informacje o warunkach organizacyjno-finansowych działalności Centrum Biblioteczno – Kulturalnego w Szumowie można uzyskać w Centrum Biblioteczno – Kulturalnym w Szumowie oraz w Urzędzie Gminy Szumowo,
5) zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu,
6) informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Szumowo: www.szumowo.pl
więcej informacji w załączniku:
Kwestionariusz osobowy i informacja dotycząca ochrony danych osobowych
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS