Branża pożyczkowa mimo rosnących z roku na rok dochodów Polaków nadal ma duże znaczenie. Tempo rozwoju firm udzielających krótkoterminowych zobowiązań lekko się zatrzymało, jednak stale rozwijający się system mediów i Internetu stawia nowe wyzwania i wyznacza kolejne cele. Internet stał się miejscem, gdzie w dużej części pozyskuje się nowych klientów i tylko odpowiednia reklama, a przede wszystkim content marketing pozwala górować nad konkurencją. Jednak z drugiej strony Internet stał się miejscem, gdzie jeden wpis – często nieprawdziwy lub będący działaniem nieuczciwej konkurencji – może zniszczyć wszystko to, co buduje się miesiącami!
Weź pod uwagę content marketing!
Każda firma przy realizacji celów strategicznych powinna brać pod uwagę content marketing. Tylko umiejętna i atrakcyjna prezentacja przydatnych dla użytkowników treści pomoże pozyskać klientów. Z racji przyjętej ustawy przewidującej obniżenie pozaodsetkowych kosztów kredytów z 55% do 20%…
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS