A A+ A++

Tipo 6 LMH Competizione wskrzeszonej włoskiej marki zaprezentowany został na początku roku. Celem był debiut w World Endurance Championship, ale plany trzeba było odłożyć na sezon 2024.

Początkowo Isotta Fraschini współpracować miała z Vector Sport. W listopadzie ogłoszono jednak rozstanie. Prowadzeniem programu w WEC 2024 zajmie się ekipa Duqueine.

Pierwsze wspólne testy odbyto w tym tygodniu. Jeżdżono dwa dni po portugalskim torze Estoril. Za kierownicą Tipo 6 LMH Competizione zmieniali się Jean-Karl Vernay oraz Alejandro Garcia. Satysfakcji po zajęciach nie ukrywał Claudio Berro, szef motorsportu w Isotta Fraschini.

– Jestem bardzo zadowolony z pierwszego testu przeprowadzonego przez zespół Isotta Fraschini Duqueine – powiedział Berro. – Dla Alejandro Garcii był to pierwszy raz w hipersamochodzie i zachował się on bardzo profesjonalnie, pozostając pod opieką Jean-Karla Vernaya.

– W ciągu tych dwóch portugalskich dni zrealizowaliśmy wiele długich przejazdów, podczas których samochód zachowywał się perfekcyjnie. Pozwoliło nam to zebrać sporo informacji o oponach, ustawieniach i konfiguracji aerodynamicznej.

Zgłoszenie od Isotta Fraschini zostało zaakceptowane przez włodarzy WEC. Tipo 6 LMH Competizione musi jeszcze przejść kompletny proces homologacyjny, ustalony przez FIA. Zespół ogłosił, że za sobą ma trzy z czterech etapów.

Czytaj również:

Polecane video:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJasełka i kiermasz Bożonarodzeniowy w Bogucicach
Następny artykułTrasa Wolbromska gotowa dla kierowców