A A+ A++

Inditex najbardziej znany jest dzięki istniejącej od 1976 roku marce Zara, która stała się globalną potęgą. Dzisiaj Zara ma na świecie ponad 2 tysiące sklepów, ale obok niej funkcjonują też jej marki siostrzane. Każda z nich adresowana jest do nieco innego grona klientek. Bershka czy Pull&Bear sprzedają ubrania stworzone z myślą o młodszych odbiorczyniach, Stradivarius czy Massimo Dutti adresowany jest do nieco starszych kobiet.

Jest też Oysho skupione na modzie typu „basic” i Zara Home sprzedająca artykuły wyposażenia wnętrz. Jest też wreszcie Uterque, marka bardzo selektywna, luksusowa i zarazem najmniej znana. Uterque to wyrazista i odważna moda, nie dla każdego.

Czytaj więcej

Uterque jest zdecydowanie najmniejszą z marek należących do Inditexu. Na świecie jest dostępna jedynie na 16 rynkach, ma łącznie 82 sklepy. W Polsce funkcjonują obecnie jedynie trzy salony tej marki, ale wkrótce znikną. Zgodnie z zapowiedziami szefostwa Inditexu, Uterque nie będzie sprzedawany osobno, a produkty pod tą marką będą dostępne w salonach Massimo Dutti lub online, ale znikną wszystkie obecnie funkcjonujące salony tej marki. 

Celem jest optymalizacja obecności marki Massimo Dutti na cenionych rynkach zagranicznych takich jak USA, Kanada, Meksyk czy Turcja. 

Cytat z oficjalnego komunikatu Inditexu.

To jedyny taki przypadek w rodzinie marek należących do Inditexu, cała reszta utrzyma sklepy stacjonarne a tak … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrzedpremierowe pokazy Bonda [ Kina i teatr ]
Następny artykułObowiązkowa „przepustka covidowa” dla WSZYSTKICH pracowników