Liczba wyświetleń: 6
Jako, że zmniejszyła się liczba użytkowników, spadło zainteresowanie reklamodawców, a to przecież na reklamach „Facebook” zarabia.
Złote czasy „Facebooka” już minęły. Platforma straciła wielu młodych użytkowników, którzy zamknęli swoje profile. Przyczynami mogą być dziwne zasady cenzury treści oraz większa konkurencja wśród mediów społecznościowych. Przykładowo „TikTok” odciągnął młodych ludzi od „Facebooka” i „Instagrama”.
Po raz pierwszy od 18 lat, Meta Platforms Inc przedstawiła plany zamrożenia zatrudnienia, cięcia kosztów i restrukturyzacji swoich zespołów. Ogłoszenie zostało złożone przez Marka Zuckerberga podczas cotygodniowej sesji Q&A z pracownikami. Dodał, że firma będzie szeroko redukować budżet i zatrudnienie. Zmiana priorytetów giganta mediów społecznościowych oznacza również, że w 2023 roku firma będzie mniejsza.
W ciągu ostatniego roku Meta Platforms, utraciła 60% wartości, cena akcji Meta jest najniższa od 2019 r. Zmiana ochrony prywatności klientów spółki Apple zaowocowała znaczną obniżką dochodów z reklam na Facebooku.
Jako, że zmniejszyła się liczba użytkowników, spadło zainteresowanie reklamodawców, a to przecież na reklamach Facebook zarabia. Rezultatem jest zamykanie biur, choć jedną z przyczyn jest także praca zdalna, z domu. New York Post poinformował, że dochodzi do zwolnień grupowych i tyczyć się to może nawet 15% personelu Meta.
Autorstwo: Michał Waligóra
Na podstawie: „W gospodarce”, „Tell me best”, „The drum”
Źródło: MediaNarodowe.com
Poznaj plan rządu!
OD ADMINISTRATORA PORTALU
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS