A A+ A++

W związku z ciągłymi obostrzeniami związanymi z sytuacją epidemiczną w kraju Ratusz w Wieluniu wprowadza udogodnienia w kontakcie mieszkańców z burmistrzem Pawłem Okrasą w sprawie zapytań, wniosków i skarg. Odpowiedzi na pytania włodarz Wielunia będzie udzielał w formie wywiadu internetowego, umieszczonego na portalu społecznościowym.

Polega to na tym, że mieszkańcy mogą wysyłać pytania do urzędu, które chcieliby zadać burmistrzowi, ale z różnych względów nie mogą pojawić się w urzędzie czy nie chcą pojawić się w urzędzie. Pytania można przesyłać drogą elektroniczną na adres mailowy [email protected], można je składać telefonicznie pod numerem 43 886 02 03, ewentualnie można wrzucić napisane pytanie do urny umieszczonej w Ratuszu, na parterze. Będą udzielane odpowiedzi na te pytania w formie wideo wywiadu, który później będzie publikowany na profilu gminy Wieluń na facebooku. To jest ułatwienie dla ludzi, którzy z pewnych względów nie chcą pojawiać się w Ratuszu, unikają kontaktu. Oczywiście nie wyklucza to dyżurów burmistrza, które nadal są aktualne i burmistrz w każdy poniedziałek przyjmuje interesantów. Natomiast z uwagi na sytuację wolimy, żeby interesanci umawiali się telefonicznie, żeby nie tworzyć niepotrzebnych zgrupowań – tłumaczy Radosław Urbaniak z Biura Burmistrza.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBielska policja rozlicza strajk kobiet. „Nie zastraszycie nas!”
Następny artykułŚnieg w Lublinie. I jeszcze będzie padał