A A+ A++

Kilka faktów o wirtualnych biurach

Wirtualne biuro jest usługą outsourcingową, która polega na udostępnieniu przez firmę zewnętrzną adresu i skrzynki pocztowej do rejestracji przedsiębiorstwa w urzędzie. Jeden adres obsługuje zazwyczaj kilka firm. Co istotne, wirtualny adres mieści się najczęściej w prestiżowej lokalizacji, w dużym mieście – dzięki temu renoma naszej firmy jest wyższa niż w przypadku adresu w mało rozpoznawalnym miejscu. W wirtualnym biurze w Warszawie Beyond Office oferowana jest Fabryka Norblina – industrialne serce biznesowej Woli w centrum Warszawy. Dlaczego to takie istotne? Pod usługami wirtualnego biura kryje się znacznie więcej, niż atrakcyjny adres pomocny w rejestracji firmy oraz dokumentacja naszej korespondencji. W zależności od oferty wirtualnego biura, mamy do dyspozycji szeroką obsługę księgową, wsparcie kancelarii prawnej i doradców podatkowych, możliwość godzinowego najmu sal konferencyjnych, organizację eventów a nawet pomocy przy rejestracji spółki. E-biuro na wysokim poziomie pozwala na załatwienie wielu spraw związanych z naszą firmą w jednym miejscu, nierzadko w ramach jednego abonamentu! Dużym atutem wirtualnych biur jest właśnie wygoda i poczucie bezpieczeństwa – nasze przedsiębiorstwo jest w dobrych rękach, a nam wiele istotnych spraw z głowy. 

Biuro wirtualne – co z formalnościami?

A jak to wygląda pod względem prawnym? Wirtualne biuro jest usługą absolutnie legalną. Na mocy prawnej decyzji Naczelnego Sądu Administracyjnego z 2014 roku, prowadzenie działalności funkcjonującej pod wirtualnym adres jest traktowane tak samo, jak rejestracja firmy we własnym lokalu. Według polskiego prawa, wirtualne biuro jest miejscem, w którym można prowadzić czynności administracyjne, zarządzające firmą oraz odbierać korespondencję. Sama procedura zawarcia umowy z wirtualnym biurem niewiele się różni od tej, którą zawieraliśmy z biurem stacjonarnym. Choć jest zdecydowanie łatwiejsza i szybsza. Aby podpisać umowę z wirtualnym biurem należy mieć przy sobie dokument tożsamości oraz adres zameldowania. Po wykupieniu optymalnej dla nas usługi i opłaceniu abonamentu, mamy pełne prawo do zarejestrowania naszej firmy pod adresem siedziby wirtualnego biura. W tym celu udajemy się do Urzędu Skarbowego i dokonujemy niezbędnych formalności. 

Zgłoszenie naszej działalności do CEIDG z wirtualnym adresem przebiega tak samo, jak w przypadku adresu stacjonarnego. W polu 10 druku CEIDG podajemy adres wybranego przez nas wirtualnego biura, jako adres do korespondencji w punkcie 10.1. Z kolei w punkcie 10.2, w którym należy wskazać stałe miejsce prowadzenia działalności również możemy skorzystać z wirtualnego adresu. Jest to zgodne z wydanym przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii zapisem, z którego wynika, że miejsce wykonywania działalności nie musi być stacjonarnym lokalem, ale miejscem, w którym przedsiębiorca podejmuje czynności administracyjne, zarządcze oraz gromadzi w nim dokumentację podatkową, korespondencyjną i administracyjną. W związku z tym nie ma żadnych wątpliwości co do tego, że wirtualny adres można umieścić we wniosku CEIDG. Procedury rejestracyjne mogą przytłaczać i zajmować czas, dlatego w Beyond Office dysponujemy gronem specjalistów, którzy zajmą się tym w Twoim imieniu. 

W celu uzyskania więcej informacji zachęcamy do kontaktu z konsultantami wirtualnego biura w Warszawie: https://www.beyondoffice.pl/kontakt/ .

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPremier Japonii spotkał się z Morawieckim. Tokio zapowiada “specjalne traktowanie”
Następny artykułJeszcze ból menstruacyjny czy już endometrioza? Lekarz odpowiada