Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla Majonezu Dekoracyjnego marki WINIARY w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Kasa bez kolejki”.
Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 1 a 24 grudnia 2021 roku. Aby wziąć udział w loterii prowadzonej w sklepach sieci Biedronka, należy jednorazowo kupić Majonez Dekoracyjny WINIARY, wysłać SMS pod numer 70966, w treści wpisując numer z dowodu zakupu (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT). Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Należy zachować wszystkie dowodu zakupy. Szczegóły loterii dostępne są w regulaminie na stronie www.uniqueone.pl.
Do wygrania w loterii jest 500 e-kodów do sieci sklepów Biedronka o wartości 50 zł każdy. Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem dwóch nagród głównych (spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń), o wartości 20 tysięcy każda.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania w miejscu sprzedaży.
O Agencji:
UNIQUE ONE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest agencją marketingu zintegrowanego i działa na rynku od przeszło 20 lat. W ramach grupy UNIQUE działa: Agencja marketingu zintegrowanego UNIQUE ONE, agencja interaktywna UNIQUE DIGITAL. W 2018 powołała do życia nowy dział Unique Events, a w pierwszym kwartale 2020 Unique Loyalty. UNIQUE ONE jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, a Grzegorz Bonder (Prezes Zarządu UNIQUE ONE), jest Wiceprezesem PSM SMB.
UNIQUE ONE była organizatorem Narodowej Loterii Paragonowej na zlecenie Ministerstwa Finansów. Aktualnie Agencja UNIQUE ONE pracuje m.in. dla takich firm jak: Nestle Polska (m.in. WINIARY, GERBER, KitKat, Lion, Płatki Nestle), Visa, GUS, Rossmann, Grupa Azoty, DPD, PGNiG Termika, GoodYear, BIC.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS