A A+ A++

Wilson zasiadł za kierownicą Pumy, którą w Meksyku pojadą Jourdan Serderidis i Frederic Miclotte. Samochód wyposażony był w szutrowe zawieszenie i opony. Szef M-Sportu zaliczył kilka kółek po torze testowym na terenie bazy zespołu w Dovenby Hall.

Dla 67-latka nie był to pierwszy tego typu kontakt z Pumą. Jednak poprzednim razem Wilson jeździł hybrydowym samochodem, gdy w 2021 roku był on jeszcze we wczesnej fazie rozwoju. Teraz miał okazję zasmakować wersji, która używana jest w rundach światowego czempionatu.

– Jeździłem samochodem w wersji testowej, ale to było jeszcze na początkowym etapie rozwoju – cytuje Wilsona oficjalny serwis mistrzostw świata. – W przeszłości jeździłem samochodem każdej generacji i mówiąc szczerze, ten wydaje się być rajdówką najbardziej kompletną. I to pod każdym względem. Nie tylko jeśli chodzi o bezpieczeństwo kierowcy i pilota.

– W porządku, jeździłem po torze na szutrowym zawieszeniu i szutrowych oponach. To coś innego niż szutrowy oes. Jednak od razu można poczuć, że Pumą jest narzędziem, które potrafi zrobić robotę.

– Cały pakiet wydaje się być do tego stworzony. Minęło około dwóch lat odkąd jeździłem Pumą i od tego czasu bardzo mocno ewoluowała i to w każdym obszarze.

W Rajdzie Meksyku M-Sport wystawi trzy samochody. Poza Serderidisem i Miclotte’em pojadą nimi zaliczający pełny program: Ott Tanak i Martin Jarveoja oraz Pierre-Louis Loubet i Nicolas Gilsoul.

Czytaj również:

Malcolm Wilson, Ford Puma Rally1

Photo by: M-Sport

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułУничтожили Су-34 — украинская ПВО имеет существенное достижение
Następny artykułFundacja Lex Nostra musi opuścić lokal w centrum Warszawy