A A+ A++

R E K L A M A

Alex Albon, P13 (w sprincie)/P14 (w kwalifikacjach)
“Dzisiaj liczyły się tylko opony. Nawet podczas pojedynczych okrążeń należało nimi zarządzać i odnosi się takie wrażenie, że im szybciej jedziesz, tym wolniejszy jesteś w końcówce. Wygląda na to, że bardziej cierpimy na gorącym asfalcie. Jadąc bowiem z mniejszą siłą docisku dla lepszych prędkości maksymalnych na prostych, w zakręcie nr 11 tego ogumienia już nie ma. Gdy ono się skończyło, zblokowałem koła, a w następnym łuku tylne także się poddały. Zobaczymy, co będziemy w stanie jutro zrobić z 14. miejsca.”

Logan Sargeant, P10 (w sprincie)/P17 (w kwalifikacjach)
“Już po wczoraj wiedziałem, że mamy tempo na awans do Q2 i chciałem tego dokonać. Zrealizowaliśmy swój plan strategiczny, ale naprawdę nie jest łatwo, gdy w jednej dziesiątej mieści się kilka samochodów. Jestem naprawdę zadowolony ze zmian wprowadzonych między sesjami i z mojej jazdy. Postaramy się jutro przejechać dobre zawody i wykorzystać każdą nadarzającą się okazję. Mamy tempo i prędkości maksymalne, by utrzymać innych za sobą. Musimy mieć tylko właściwą pozycję na torze.”

poprzedni
następny

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNasze Miasto: Filmy o Auschwitz, a obozowa rzeczywistość. Nie brak przeinaczeń, czasem fantazji twórców. Najwierniejszy obraz w “Triumfie ducha”. WIDEO
Następny artykułJestem bezpieczny – Psalm 121