A A+ A++

W kontekście biznesowym karty podarunkowe zdają egzamin jako narzędzie lojalnościowe oraz motywacyjne. Są one cenione przez pracowników, którzy mogą samodzielnie wybrać, na co chcą je wydać, co jest wyraźnym trendem na rynku benefitów pozapłacowych. Z danych think-tanków wynika, że elastyczność i możliwość personalizacji kart podarunkowych są kluczowymi czynnikami ich popularności.

Circle K stawia na innowacyjne podejście do kart podarunkowych

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZmienne warunki zaskoczyły Red Bulla
Następny artykułPaula Badosa informuje o kontuzji