Jest nowe logo Kia. 15 stycznia zostanie ogłoszona nowa globalna strategia marki i jej nowe cele. A dotychczasowe motto „The power to surprise” zastępuje teraz „Movement that inspires”.
I Kia rzeczywiście zaskoczyła , bo zmiany nastąpiły także na polskim rynku, bo Wojciecha Szyszkę, który był przez 17 lat szefem Kia Motors Polska, autora popularności tej marki (oczywiście przy wsparciu kolejnych modeli) zastąpił od 1 stycznia Leszek Sukiennik. To w Polsce, a globalnie zdaniem pomysłodawców zmian nowe logo zawiera elementy „symetrii”, „rytmu” i „wznoszące linie”, które symbolizują rozwój marki z myślą o klientach. Z pewnością jest bardziej dynamiczne, niż dotychczasowe wyraźne litery „ KIA”, chociaż są one czytelne i wyraziste. Nowa stylistyka jest symbolem transformacji marki, która przeszła drogę od bankruta do agresywnego globalnego gracza motoryzacyjnego. Nowe logo ma także wyrażać ambicję marki Kia, która w przyszłości zamierza być liderem branży mobilności.
CZYTAJ TAKŻE: Zmodernizowana Kia Stonic z polskim cennikiem
Leszek Sukiennik.
Według twórcy przemian koreańskiej marki nowe logo przypomina odręczny podpis. „Rytmiczna i ciągła linia świadczy o tym, że Kia chce inspirować, natomiast jego symetria – o pewności marki w dążeniu do tego celu — czytamy w komunikacie prasowym. — Nowe logo Kia odzwierciedla dążenie marki do tego, aby zostać liderem zmian oraz innowacji” – powiedział Ho Sung Song, Prezes i Dyrektor Generalny Kia. — Branża motoryzacyjna przeżywa okres gwałtownych przemian, które Kia zarówno kształtuje, jak i dostosowuje się do nich. Nowe logo jest wyrazem naszego pragnienia do inspirowania klientów w miarę, jak zmieniają się ich potrzeby w zakresie mobilności, a także naszych pracowników, aby potrafili sprostać wyzwaniom, przed którymi stoimy w szybko zmieniającej się branży — dodaje światowy prezes Kia.
Nowe logo KIA.
Nowe logo zostało zaprezentowane podczas pirotechnicznego show nad Incheon w Korei. 303 drony wystrzeliły setki fajerwerków podczas synchronicznego pokazu. Przy okazji został ustanowiony nowy rekord Guinnessa w kategorii „Liczby dronów, wykorzystanych do pokazu fajerwerków”. Wprowadzenie nowego logo wynika ze strategii biznesowej „Plan S” (gdzie „S” jest skrótem od słowa Shift, oznaczającego zmianę w wolnym tłumaczeniu), zaprezentowanej w 2020 roku. Wynika z niej, między innymi, że Kia chce aspirować do miana jednego z liderów branży motoryzacyjnej na świecie. Ten cel Koreańczycy chcą osiągnąć postawieniem na elektromobilność oraz rozwojem usług związanych z mobilnością.
W Polsce nowa strategia będzie wprowadzana już przez nowego dyrektora zarządzającego, Leszka Sukiennika, który będzie odpowiedzialny za całą działalność operacyjną marki Kia w Polsce, w szczególności za zwiększenie popularności ekologicznych modeli Kia z napędem hybrydowym oraz elektrycznym, rozwój sieci dealerskiej i obsługę posprzedażową. Nowy szef polskiego Kia Motors Polska z branżą motoryzac … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS