A A+ A++

Żabka wprowadza zmiany w swojej aplikacji mobilnej. Zbieranie żappsów stanie się trudniejsze, a możliwość przelewania ich pomiędzy poszczególnymi kontami użytkowników zostanie całkowicie zablokowana.

Wielkie zmiany w aplikacji Żabki. Będzie trudniej zbierać żappsy
/ Żabka

Żappsy są punktami lojalnościowymi wymienialnymi na cyfrowe kupony, za które można otrzymać w Żabce darmowe produkty. “Walutę” tę otrzymuje się za dokonywanie zakupów i skanowanie kodu cyfrowej karty lojalnościowej, a także korzystanie z różnych promocji. Żappsy mają swoją ważność i te, które były zbierane w okresie od 1 listopada poprzedniego roku do 31 października roku bieżącego, muszą zostać wykorzystane do końca grudnia, bo inaczej zostaną skasowane.

O to, by jak najlepiej te punkty lojalnościowe wykorzystywać, klienci dbali na różne sposoby. Zbierając żappsy na kilku aplikacjach (na przykład przez kilku członków rodziny) można było przelać je ostatecznie do jednego konta i dokonać większych zakupów z użyciem kuponów. Ludzie robili też screenshoty lub zdjęcia kodowi kreskowemu w aplikacji, aby przy jego użyciu przez różne osoby punkty nabijały się na jedno konto. Obie te metody wkrótce nie będą miały racji bytu.

Opcja przelewania żappsów przestanie być dostępna wraz z końcem lipca 2024 roku, a według jednego z administratorów grupy facebookowej Żappkawka zmieniony zostanie sposób wyświetlania kodów lojalnościowych w aplikacji sieci sklepów. Zamiast cyfrowej karty z kodem kreskowym każda dokonywana w aplikacji transakcja otrzyma indywidualny kod QR, który będzie skanowany podczas zakupów. Sprawi to, że aby dostać żappsy, potrzebna będzie konkretna aplikacja, na której konto zostaną one przypisane, albo właściciel będzie musiał przesłać zdjęcie kodu QR bezpośrednio w momencie dokonywania przez klienta zakupu w sklepie. 

Kody QR mają zostać wprowadzone “dwuetapowo” i możemy się ich spodziewać w aplikacjach już 17 i 18 lipca. 

Zmiany te zostały już wcześniej zapowiedziane w majowej aktualizacji regulaminu Żappki:

Chcemy, aby nasi klienci mogli cieszyć się jak najbardziej pozytywnymi doświadczeniami związanymi z korzystaniem z Żappki, dlatego regularnie dokonujemy kompleksowych przeglądów i rozwijamy funkcjonalności dostępne dla jej użytkowników. Po dokładnej analizie zdecydowaliśmy o tymczasowym wyłączeniu lub gruntownej przebudowie niektórych modułów aplikacji – Żabka Pay, Żabka Post, subskrypcji, kuponów, przelewu żappsów, Żabu oraz Żabka Nano. Wprowadzone zmiany pozwolą zapewnić naszym klientom jeszcze wyższy poziom wygody oraz lepszą użyteczność aplikacji, w odpowiedzi na ich oczekiwania.

Oprac.: MT

Źródło:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPiotrkowianin też zaczął treningi przed sezonem
Następny artykułElon Musk ujawnia żądania cenzury UE. Miał potajemnie ograniczać treści