A A+ A++

Dragon Quest 3 HD-2D Remake, odświeżona wersja klasycznego japońskiego RPG, stała się ogromnym hitem sprzedażowym w Japonii. W pierwszym tygodniu po premierze sprzedano ponad 800 tysięcy fizycznych egzemplarzy gry, co uczyniło ją najchętniej kupowaną produkcją 2024 roku w tym kraju. Wynik ten potwierdza tylko niesłabnącą, pomimo upływu lat, popularność marki Dragon Quest, która w KKW od dekad cieszy się statusem legendy.

Magia HD-2D: Klasyka w nowym wymiarze

Remake Dragon Questa 3 został stworzony przy użyciu technologii HD-2D, która łączy pikselową retro estetykę z nowoczesnymi efektami wizualnymi. Ta wyjątkowa technika, wcześniej zastosowana w takich grach, jak m.in.: Octopath Traveler czy Live A Live, pozwoliła zachować urok oryginału z 1988 roku, jednocześnie dostosowując grę do standardów XXI wieku.

Oprócz odświeżonej grafiki, twórcy wprowadzili kilka udogodnień, które ułatwiają rozgrywkę współczesnym graczom, jak np. ulepszone systemy zarządzania ekwipunkiem i bardziej intuicyjne sterowanie. Dzięki temu remake z jednej strony wciąż wywołuje nostalgię u weteranów serii, ale także przyciąga nowych użytkowników.

Rekordowy start i systemowa dominacja

Według magazynu Famitsu, w pierwszym tygodniu sprzedano 821,770 płyt z grą Dragon Quest 3 HD-2D Remake. Aż 641,195 egzemplarzy ze wspomnianej puli trafiło do posiadaczy konsoli Nintendo Switch, co dobitnie pokazuje dominację tej platformy na japońskim rynku. Reszta sprzedanych kopii, 180 575 sztuk, przypadła na system Sony PlayStation 5.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMeghan Markle znów bez męża. Brylowała na dwóch imprezach
Następny artykułMiedwiediew o broni atomowej: Nie jesteśmy szaleni