A A+ A++

Utrudnienia dla klientów PKO Banku Polskiego. Były problemy usług bankowych online oraz aplikacji mobilnej. Ostatecznie została naprawiona, ale niektórzy wciąż doświadczają problemów.

Fot. Warszawa w Pigułce

Awaria, która rozpoczęła się tuż po godzinie 6:30, dotknęła użytkowników z przynajmniej kilkunastu miast w całej Polsce.

Z raportów serwisu Downdetector wynika, że już w pierwszych godzinach rannych liczba zgłoszeń zaczęła gwałtownie rosnąć. Około godziny 7:20 liczba zgłoszeń przekroczyła 140, z czego większość dotyczyła problemów z bankowością internetową. Użytkownicy zgłaszali również problemy z funkcjonowaniem aplikacji mobilnej banku.

Mimo narastającej liczby raportów, PKO BP początkowo nie potwierdził występowania awarii ani w mediach społecznościowych, ani na oficjalnej stronie internetowej banku. To spowodowało dodatkowe zamieszanie i frustrację wśród klientów, którzy liczyli na szybkie przywrócenie dostępu do swoich kont i realizację pilnych operacji finansowych.

Sytuacja została ostatecznie opanowana około godziny 10:30, kiedy to bank zdołał przywrócić pełną funkcjonalność usług bankowości online oraz aplikacji mobilnej. Przedstawiciele PKO BP przeprosili klientów za niedogodności.

W mediach społecznościowych niektórzy użytkownicy wciąż zgłaszają problemy, ale obsługa fanpage’a prosi ich o prywatną wiadomość w celu rozwiązania problemów.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKĘTRZYN: Marek Olszewski powołany na zastępcę burmistrza
Następny artykułOgólnopolski Tydzień Bibliotek w Otmuchowie