A A+ A++

Najnowsza przygoda z uniwersum Andrzeja Sapkowskiego nie cieszy się wybitnym wynikiem, ale „Wiedźmin” ponownie stał się najchętniej oglądaną produkcją zeszłego tygodnia. Fani powrócili do odcinków, by poznać zakończenie 3. sezonu.

Netflix zdecydował się podzielić najnowszy sezon „Wiedźmina” na dwie części i początek w pierwszych dniach zanotował 73 mln godzin – był to znacznie gorszy wynik względem poprzednich historii z tego uniwersum.

Zakończenie w postaci trzech ostatnich epizodów nie zostało wyjątkowo przyjęte przez fanów, ponieważ w pierwszym tygodniu finał „Wiedźmina” osiągnął zaledwie 59 mln godzin.

Serial ponownie jest najchętniej oglądaną, anglojęzyczną serią na platformie Netflix, ale trzeba wziąć pod uwagę, że w ostatnim czasie na serwerach nie debiutowały żadne wielkie hity… a w zasadzie każda duża seria osiąga lepsze wyniki niż „Wiedźmin”.

Dla porównania serial „Królowa Charlotta: Opowieść ze świata Bridgertonów” zanotował 148 mln godzin, a „Nocny Agent” osiągnął 168 mln godzin. „Wiedźmin” szybko stracił widzów i teraz Netflix zmierzy się z dużym wyzwaniem, by przywrócić serial na szczyt.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPomysły na prezent na różne okazje dla dziewczynki
Następny artykułZostań stolarzem lub filmowcem. Stolica organizuje wakacyjne warsztaty