CD Projekt RED zajmuje się obecnie naprawą Cyberpunka 2077, choć na przyszły rok zaplanowane zostały dwie niezwykle istotne aktualizacje – przygoda w Night City oraz Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzymają wsparcie dla PlayStation 5 i Xboksów Series X|S.
Tymczasem już teraz możemy się przekonać, jak historia Geralta działa na PS5 w 60 klatkach na sekundę – tytuł w wersji 1.00 na PS4 nie posiadał ograniczenia płynności do 30 fps, dlatego też rezygnując z później udostępnianych plików i uruchamiając bazową produkcję na PS5, otrzymujemy Wiedźmina 3: Dziki Gon w znacznie płynniejszej rozgrywce. Nie będzie to wybór dla każdego, bo jak wiadomo polskie studio zaoferowało wiele ważnych i cennych poprawek, które zostały opublikowane po premierze, jednak dzięki eksperymentowi jednego z graczy, istnieje możliwość sprawdzenia, jak tytuł będzie radził sobie na nowej konsoli Sony.
Warto dodać, że za przygotowanie aktualizacji do Wiedźmina 3: Dziki Gon na PlayStation 5 i Xboksa Series X|S dba Saber Interactive, czyli studio, które pracowało nad przeniesieniem gry na Nintendo Switcha.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS