A A+ A++

CD Projekt RED zajmuje się obecnie naprawą Cyberpunka 2077, choć na przyszły rok zaplanowane zostały dwie niezwykle istotne aktualizacje – przygoda w Night City oraz Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzymają wsparcie dla PlayStation 5 i Xboksów Series X|S.

Tymczasem już teraz możemy się przekonać, jak historia Geralta działa na PS5 w 60 klatkach na sekundę – tytuł w wersji 1.00 na PS4 nie posiadał ograniczenia płynności do 30 fps, dlatego też rezygnując z później udostępnianych plików i uruchamiając bazową produkcję na PS5, otrzymujemy Wiedźmina 3: Dziki Gon w znacznie płynniejszej rozgrywce. Nie będzie to wybór dla każdego, bo jak wiadomo polskie studio zaoferowało wiele ważnych i cennych poprawek, które zostały opublikowane po premierze, jednak dzięki eksperymentowi jednego z graczy, istnieje możliwość sprawdzenia, jak tytuł będzie radził sobie na nowej konsoli Sony.

Warto dodać, że za przygotowanie aktualizacji do Wiedźmina 3: Dziki Gon na PlayStation 5 i Xboksa Series X|S dba Saber Interactive, czyli studio, które pracowało nad przeniesieniem gry na Nintendo Switcha.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPokaż mi swoje paznokcie, a powiem, co ci dolega
Następny artykułProf. Andrzej Pietruszczak z toruńskiego UMK zdobył Nagrodę Naukową im. Jana Łukasiewicza