Increased Draw Distance to modyfikacja do gry The Witcher 3: Wild Hunt, której autorem jest by sjbox.
Zgodnie z tytułem, mod zwiększa ilość detali generowaną na dalszych dystansach. Standardowo gra Wiedźmin 3: Dziki Gon w celach zwiększenia wydajności mocno upraszcza tam grafikę – lokacje mają mniej detali i słabsze oświetlenie. Ta modyfikacja to zmienia, powodując, że dalekie obiekty generowane są z zachowaniem większości detali.
1.Wypakuj archiwum do folderu „mods”. (przykładowo „C:GOG GamesThe Witcher 3 Wild Huntmods”)
2.Skopiuj foldery „bin” i „DLC” moda do głównego folderu z grą (czyli wg powyższego przykładu „C:GOG GamesThe Witcher 3 Wild Hunt”
3.Zainstaluj projektt Shared Imports. Aby to zrobić pobierz moda i wypakuj go do folderu „mods”
4.Zainstaluj projekt Bootstrap Mod. W tym celu pobierz moda i wypakuj go do folderu „mods”. Potem otwórz w Notatniku plik „modsmodBootstrapcontentscriptslocalmods_registry.ws” i dodaj na końcu:
// —————————————————————————-
// —————————————————————————-
class CModRegistry extends CModFactory {
protected function createMods() {
// add mod creation calls here, like this:
//
// add(modCreate_<ModName>());
// …
// see example dir
//add(modCreate_ExampleMod());
//add(modCreate_ExampleEntityMod());
//add(modCreate_UiExampleMod());
add(modCreate_IDDMod());
}
}
// —————————————————————————-
// —————————————————————————-
4. . Uruchom grę, wejdź w Opcje, potem w mody i w Increased Draw Distance. Aktywuj moda.
Niedziałające pliki prosimy zgłaszać na uwagi(at)gry-online.pl
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS