A A+ A++

Pierwszego dnia koncert śledziło 1,79 mln widzów, co przełożyło się na 18,2 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 17,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Drugiego dnia Polsat śledziło 1,93 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 17,6 proc. i 17,9 proc. udziału. Zarówno w piątek, jak i w sobotę, Polsat był liderem rynku telewizyjnego, zostawiając w tyle TVP i TVN.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł14 dróg w przebudowie
Następny artykułVI Wakacyjny turniej szachowy o Puchar Prezesa klubu LUKS Feniks Mrocza