A A+ A++

W swojej nowej kampanii pod hasłem „Why We Make” IKEA podkreśla wartości, które są jej bliskie – m.in. ekologia, tolerancja czy też różnorodność.

IKEA ruszyła z nową kampanią, za którą odpowiada amerykański oddział agencji Ogilvy. W spocie zatytułowanym „Why We Make” marka podkreśla wartości, które są jej bliskie i udowadnia, że każde działanie firmy było (i jest) realizowane w jakimś konkretnym celu. 

W swego rodzaju „manifeście” IKEA opowiada o swojej misji, jaką jest odpowiadanie na potrzeby konsumentów i ułatwianie im codziennego życia za pomocą prostych i przystępnych cenowo rozwiązań marki. W spocie szwedzki brand zwrócił też uwagę na swoje zaangażowanie w ochronę środowiska, a także podkreślił, że nie obce są mu takie wartości, jak tolerancja czy różnorodność.

PS

Spot „What if?” prezentuje stanowisko IKEA – marki, która cały czas chce być jeszcze lepsza, przyjaźniejsza dla swoich klientów i dla środowiska.

PS2

We wrześniu 2019 roku kanadyjski oddział IKEA stworzył nietypowy spot zatytułowany „Stuff Monster”, w którym przekonywał, że warto wykorzystywać używane meble, zamiast kupować nowe.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułInteroperacyjność motorem rozwoju ochrony zdrowia
Następny artykułPotrzebujący będą mieli pomocników