Nabór wniosków z programu usuwania azbestu rozpoczął się 3 marca. Na konferencji prasowej Prezes Zarządu WFOŚIGW w Kielcach Ryszard Gliwiński do składania wniosków zaprosił gminy i inne jednostki samorządu terytorialnego.
Ile jest jeszcze azbestu na dachach? Ile czasu potrzeba aby pozbyć się raz na zawsze tego szkodliwego odpadu? Pytania powtarzane są od kilku lat, i od kilku lat trwa proces pozbywania się azbestu z otoczenia.
Jak podają świętokrzyskie statystyki na terenie województwa świętokrzyskiego jest jeszcze ok 300 tys ton niezutylizowanego azbestu.
–
Nabór wniosków, o czym dziś na konferencji prasowej poinformował prezes Ryszard Gliwiński rozpoczał się 3 marca i potrwa do 28 marca. Adresatami programu sa mieszkancy regionu, ale i tu uwaga, wnioski przyjmowane są od instytucji, czyli osoby fizyczne powinny zglaszać się do Urzędu Gminy, starostwa.
Według informacji posiadanych przez WFOŚiGW w Kielcach większość świętokrzyskich gmin będzie mogła otrzymać 100% dofinansowanie.
Tak duże środki, które zostały przeznaczone na program usuwania azbestu to efekt dobrej współpracy WFOŚiGW w Kielcach z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS