Fundusze Europejskie dla Podkarpacia – podsumowanie kampanii
Kampania „Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021–2027” zakończona! Prasa, radio, telewizja, Internet – tymi kanałami realizowane były działania reklamowe. Hasłem przewodnim kampanii był slogan: „Weź przyszłość w swoje ręce! Sięgnij po Fundusze Europejskie”. Celem kampanii było pokazanie efektów wykorzystania pieniędzy unijnych w regionie i inspirowanie innych do sięgnięcia po środki na realizację własnych celów. W materiałach reklamowych kampanii w sposób szczególny promowana była nowa strona internetowa: funduszeUE.podkarpackie.pl – oficjalna witryna programu Funduszy Europejskich dla Podkarpacia 2021-2027.
Emisja materiałów w ramach kampanii odbywała się w październiku i listopadzie. Spot reklamowy nadawany w telewizji regionalnej TVP3 Rzeszów oraz w mediach społecznościowych obejrzało ponad 3,5 mln osób! W spocie wystąpili mieszkańcy województwa podkarpackiego. To już tradycja, że Zamawiający kampanii, czyli Województwo Podkarpackie, zaprasza do współpracy przy działaniach reklamowych prawdziwych beneficjentów. Ich udział nie tylko wzmacnia autentyczność przekazu, ale łamie stereotypowe przeświadczenie, że Fundusze Europejskie są trudno dostępne. Motywem charakterystycznym zastosowanym w spotach były dłonie bohaterów ułożone w literę „P”. Znak miał na celu budzić skojarzenia z Podkarpackim i „przyszłością”.
Uzupełnieniem spotu telewizyjnego była reklama radiowa w czterech największych rozgłośniach w regionie. Na falach eteru wyemitowano blisko tysiąc reklam radiowych. Komunikat dotarł do prawie 600 tysięcy słuchaczy. W ramach kampanii na jednym z budynków Uniwersytetu Rzeszowskiego powstał kolorowy mural z kodem QR odsyłającym do strony internetowej kampanii. Jako niestandardowe działanie marketingowe mural miał na celu wzbudzić zainteresowanie oglądających i wzmocnić efekty kampanii.
Zapoznanie się z możliwościami płynącymi z Funduszy Europejskich dla Podkarpacia umożliwił również cykl sześciu artykułów opublikowanych w prasie regionalnej. Ich tematyka skupiała się na wykorzystaniu FE na terenie regionu, w tym polepszeniu warunków placówek ochrony zdrowia (np. w przemyskim szpitalu), wykorzystywaniu odnawialnych źródeł energii (np. ekologiczne projekty w Jarosławiu), a także odbudowy regionu po pandemii. Dopełnieniem działań promocyjnych była kampania banerowa za pośrednictwem 10 największych portali regionalnych, która osiągnęła wynik 35 tysięcy wyświetleń.
Działania reklamowe w ramach kampanii miały na celu zainspirowanie mieszkańców do sięgnięcia po Fundusze Europejskie. Aktualne nabory i wszelkie szczegóły na temat pozyskania środków unijnych z programu regionalnego znaleźć można na stronie: funduszeUE.podkarpackie.pl
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS