Weronika Rosati stworzyła wraz z Anetą Stacherek własną markę z luksusowymi, naturalnymi preparatami do pielęgnacji ciała i twarzy. Jak czytamy w notce: “Firma powstała z myślą o kobietach, które stawiają na świadomą pielęgnację i kosmetyki wysokiej jakości”. Produkty mają być wegańskie, nietestowane na zwierzętach.
Gwiazda na co dzień mieszka w Los Angeles. To właśnie to miejsce miało ją zainspirować, by zajęła się nowym biznesem. – Pomysł na wspólną markę zrodził się w moim ukochanym, słonecznym Los Angeles, gdzie byłyśmy razem z Anetą. Obserwowałyśmy szczęśliwych ludzi, z piękną, rozświetloną i opaloną skórę i pomyślałyśmy wtedy: “hej, dlaczego nie zamknąć tego słońca w słoiczku i nie zaoferować go innym?!” – wytłumaczyła Rosati w oświadczeniu medialnym.
Kosmetyki Dr Ireny Eris za granicą. Polska marka robi furorę na innych kontynentach
Jak się dowiadujemy, bazą wszystkich produktów jest woda kokosowa wydobywana prosto z wnętrza bardzo młodych kokosów, która sprowadzana jest m.in. z Hawajów.
Co ciekawe, każdy może brać udział we współtworzeniu kosmetyków naturalnych od Rasti. Wejściu produktów na rynek towarzyszyć będzie kampania crowdfundingowa.
– Jestem przekonana, że kampania pozwoli nam zbudować grono ambasadorów, dla których ważne jest nie tylko to, że nasze produkty świetnie pielęgnują skórę, ale przede wszystkim powstają w firmie, która nie krzywdzi zwierząt i nie wpływa szkodliwie na środowisko – podkreśla Rosati
Czy uda się celebrytce podbić nie tylko polski, a także amerykański rynek? W naszym kraju przykład Julii Wieniawy i Anny Lewandowskiejpokazuje, że z powodzeniem można działać w branży kosmetycznej. Tym bardziej jest o co walczyć, gdy wspomni się, że polski rynek kosmetyków jest obecnie szóstym co do wielkości w Europie. Rośnie też potrzeba na kosmetyki naturalne, więc Rosati może się dobrze wstrzelić w trend.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS